Salam Perkenalan

Actually ni 1st time aku nak buat blog, sblm ni tak pernah terfikir pun nak buat blog tapi atas sokongan dan dorongan dari kawan2 aku yang minta aku buat blog so aku buat la.

Nama penuh aku Emilia Aida tapi korang just panggil aku emi je. Hobi aku membaca, especially buku2 motivation sbb tu la aku minat sgt nak jd motivator a.k.a kaunselor tapi lum kesampaiaan lagi dan aku suka tgk cerita penyiasatan almaklumla dulu nak amik course sains x berapa pandai dan kalau nak apply jd polis pulak ketinggian tak cukup so beranggan je la tgk cerita2 tu.......












Artis favorite aku lak Fahrin Ahmad.....sampai org pun pening sbb aku asik sebut nama FA je, nak buat camner kan dah aku minat dia......setakat ni je la dulu salam perkenalan dari aku Princess Emilia......


Comments

Popular posts from this blog

Split personality.....

Interview for Master of Forensic Accounting

Amalan berpagi-pagiaan