Jalan2 Cari Makan - Jendela Bali

Malam tadi kawan aku ajak jalan2 cari makan kat shah alam.....masa cari kedai makan tu mata aku terpana kat 1 kedai ni sbb dekoration dia dari luar mmg cantik. Nama kedai tu Jendela Bali kat Jalan Kristal , S7/AS, Section 7, 40000 Shah Alam, Selangor, Malaysia.


Ni gambar dari pandangan depan yang berjaya menarik pandangan mata aku malam td

Masuk je kedai tu terasa macam kat Bali pulak, especially bila dengar lagu yang di dendangkan dan dekoration dia yang ala-ala Bali tu. Memang cantik sangat kedai tu sesuailah kalau nak bersantai dan releks dgn orang yang tersayang dan keluarga.

  

Lepas menjamu mata melihat dekoration sekeliling aku pun pilih la tempat duduk yang separa bulat macam buaiaan tu, tak sabar aku nak tengok menu dan specialties dia.


Ni menu spelcialties dan minuman dia. Aku pilih Selera ceria Jendela Bali dan minuman pulak aku pilih Soda Gembira. Memang sedaplah makanan dia, rasa nasi dia lembut je dan udang dia fresh sgt2 (terasa nak makan lagi lak) nyum...nyum...nyum..sedapnya dan air soda dia pun not bad......



Disebabkan menu yang aku pilih tu namanya ceria dan gembira so aku balik hati yang gembira dan ceria. Aku  berpuashati dengan layanan, makanan dan dekoration kat sini. Kalau korang nak try menu kat sini korang pegilah ke alamat yang aku dah bg tadi......Sekian kisah aku jalan2 cari makan


Comments

Popular posts from this blog

Split personality.....

Interview for Master of Forensic Accounting

Amalan berpagi-pagiaan