Kisah opismate baru

Tahun ni agak seronok sebab aku dapat opismate baru yang sporting dan sekepala.....semuanya melayu tu yang paling best. Sblm ni opismate aku ramai cina, melayu ada berapa kerat je, bila ada geng ni kecoh la opis aku.













Ni la geng baru aku.....yang muncung beriya tu nama dia Rabieh a.k.a aby, dia assistant aku & antara yg paling rapat ngan aku, yang tudung kelabu tu nama dia Nad atau kitorang panggil dia 'fish' sbb dia suka sgt ayat fish tu dan hujung sekali tu nama dia kak azie kitorang panggil kak long,


Dorang ni suka buat pesta makan, boleh di katakan setiap bulan ada je idea dorang nak buat makan2 kat opis sampai sepupu aku pun jeles tgk gmbr2 yg aku upload kat FB. Nilah 1st time kat opis aku buat port luck, sblm ni kitorang just lunch kat luar je.















Ni portluck lepas cuti raya.....beriya kitorang makan almaklumla selepas sebulan bercuti buat pesta makan2














Since bos kitorang ni org London so portluck kitorang yg ke-2 ni ala-ala Italianis le kalau tak kesian lak tengok bos aku terkebil-kebil mata dia tgk kitorang makan hehehehe.

So korang enjoy2 la tgk gmbr makanan tu....kalau terliur reti2 la cari sendiri



Comments

Popular posts from this blog

Split personality.....

Interview for Master of Forensic Accounting

Amalan berpagi-pagiaan