Jalan2 di PD

Assalamualaikum u olls.....apa habaq? Arini aku nak share gambar2 yang aku amik masa jalan2 kat PD haritu.


Dah lama tak pergi jalan2....so aku plan ngan adik aku pg jalan bulan Januari lepas.

Kat Port Dickson tu kitorang stay kat Klana Beach Resort, hotel ni kepunyaan Majlis Agama Islam Negeri sembilan so kiranya ni hotel islamik la.......

Hotel ni dekat dgn Pantai Teluk Kemang dan Pantai Seri Purnama, so bila berjalan-jalan kat pantai tu terimbau la kenangan lalu masa aku belajar kat Poli PD dulu tu.....

pandangan dari depan
 
 
Masa sampai tu terpegun la aku ngan permandangan sekeliling hotel tu......cantik sgt.  Aku booking bilik superior seaview sbb aku berangan bila bangun tidur tu dgr la bunyi pantai......


permandangan dalam bilik


permandangan pantai dr bilik aku.....indah terbentang


Sampai je kat bilik tu aku mengamati permandangan di luar sblm berjalan-jalan di pantai.......dan si comey tu pun sibuk la explore bilik tu. 1st benda yang dia serang adalah telefon sbb dia mmg suka main telefon



comey kan.....?

Lepas menghayati pandangan dan merehatkan badan kat bilik aku pun ajak adik aku g jalan2 di tepi pantai.....dah lama aku tak mantai pantai, petang tu aku n adik aku pun lepaskan gian mandi pantai







Ingatkan nak mandi swimming pool tapi tak boleh lak sbb swimming pool nya under renovation lak, x der rezeki la jawabnya huhuhuhuhu

Malam tu pulak aku bawak adik aku jalan2 kat town.....1st tmpt aku tuju adalah kedai makan - Dominos Pizza sbb lapar sgt. Lepas makan tu aku tgk ada funfair lak, si kecik ni mmg pantang nampak funfair, beriya ajak kitorang pg sana.....dapat la dia main 2 permainan yang bersesuaiaan.

 
Esoknya, lepas breakfast kitorang berjalan kat pantai lagi tapi kali ni tak der la mandi manda sbb masa dah suntuk, kitorang habis bfast kul 10.30 je so dapat jalan2 sekejap je la.....


Time to checkout.....kali ini aku pg 2H1M je sbb bwk adik aku dan budak kecik ni. Balik tu aku singgah port kenangan aku masa zaman poli dulu2. Tempat ni mmg best sgt la buat photioshoot. So aku ngan adik aku pun berangan ala-ala model kat situ......






Ni pandangan di tepi pantai & kwsn sekelilingnya......cantik x? sgt mendamaikan




Ni gambar me & my little bf......gambar yang last tu aku suka tgk sbb comey sgt



Ni lak gambar adik aku ngan si comey.......

Dah puas berphotoshoot kitorang pun bergerak untuk pulang.....terasa cepat sgt masa berlalu, tak puas rasanya jalan2. Tapi yang penting dapat gak la release kan kepala otak aku yang agak serabut masa tu. 


Comments

Popular posts from this blog

Split personality.....

Interview for Master of Forensic Accounting

Amalan berpagi-pagiaan