Aku di 2014




Assalamualaikum u olls.....hopefully tak terlewat utk aku wish Selamat Tahun Baru (walaupun aku tahu dah terlewat sikit) hehehehehe. Btw permulaan 2014 ni x berapa best sgt bagi aku tapi its ok, life must go on kan kwn2 dan aku percaya akan ada banyak benda best akan aku lalui tahun ni......Ingat nak buat entry ni 1 Jan lepas tapi tak kesampaiaan apapun aku still nak citer gak pasal Tahn Baru, Azam Tahun Baru & Aku di 2014







So seperti biasalah....setiap tahun baru semua orang akan buat azam baru, azam tahun baru aku sama mcm tahun2 yang lepas nak jd orang yang lebih baik, nak mengukuhkan ekonomi & kareer aku. Kali ni aku kene la lebih serius untuk capai matlamat aku, dah tak boleh main2. 




Awal tahun ni seperti yang korang baca di entri yang lepas la....permohonan aku utk melanjutkan pelajaran in Master of Forensic Account berjaya......Alhamdulillah satu matlamat aku dah tercapai. Sekarang ni aku ngah sibuk nak settlekan apa yang patut utk sesi kemasukan March depan. menurut surat tawaran yang aku dapat tu, aku kene register 22 Feb 2014 ni. Excited lak rasanya nak sambung belajar lagi. Mesti korang tertanya kan aku ni tak penat ke asik belajar je.....aku memang sangat suka ILMU & belajar, target aku kalau ada rezeki nak sambung belajar sampai PHD.......
  


2014 membuka banyak pintu2 baru pada aku......so banyak la yang aku akan explore & belajar. Rasa excited lak nak lalui 2014 ni......Kalau korang nak tau apa yang aku nak capai atau dapat kan di 2014 tunggu next entru yer......entri kali ni aku nak share ngan korang my great starting di tahn 2014
  1. Pelajar Master in Forensic Accounting
    - seperti yang aku ceritakan di atas......excited sangat2
  2. AJK Biro Pendidikan & Latihan Bahagiaan Kapar
    - Dah lama aku teringin nak jadi AJK Bahagiaan, alhamdulillah termakbul gak akhirnya walaupun hanya AJK lantikan tp satu permulaan yang ok la kan.....
  3. AJK Biro Media-Sosial Puteri Malaysia
    - Yang ni paling aku tak sangka, aku just buat apa yang perlu dan alhamdulillah aku di lantik part of the team Biro Media-Sosial Puteri Malaysia. Syukur yang teramat sangat.....
Coming soon aku plan nak cari pengalaman kerja baru dengan environment yang baru.....tempat aku yang skang ni ok la tapi mcm tak de movement je selepas 9 tahun aku kerja so aku decide aku nak cari keje lain atau buka company aku sendiri. 

Dan adakah mungkin aku akan..........KAHWIN???.........korang doa2 kan yer moga ada jodoh ku tahun ni. InshaAllah

 




Apapun aku doakan yang terbaik utk korang di tahun 2014.......dan korang doakan yang terbaik utk aku ya...sekian entry dari aku Princess Emilia

Comments

Popular posts from this blog

Split personality.....

Interview for Master of Forensic Accounting

Amalan berpagi-pagiaan